Vše máme skladem a doručujeme do 2 pracovních dní.

  • Úvod |
  • Jak můžu reklamovat zboží?

Jak můžu reklamovat zboží?

Zboží můžete jednoduše reklamovat pomocí našeho formuláře. Po vyplnění získáte Reklamační číslo. To pak spolu se zbožím pošlete na naší adresu, bez tohoto čísla nemůže být reklamace identifikována a nemusí být v čas vyřízena.

Postup reklamace

  • Vyplňte níže uvedený formulář
  • Zboží připravte a bezpečně zabalte
  • Připište reklamační číslo, která získáte po vyplnění formuláře. 
  • Předejte zboží přepravní společnosti a odešlete na adresu:

    ZaKo import s.r.o.
    Masarykova třída 78
    415 10 Teplice - Sobědruhy
Reklamační online formulář

Vaše adresa pro zpětné doručení



Reklamovaný produkt



POZOR!!! Zboží je potřeba odeslat včetně napájecího zdroje, pokud je jeho součástí.

Doprava zdarma
při nákupu nad 6000 Kč

Dodání do druhého dne
při objednávce zboží do 12:00

Zboží skladem
V e-shopu najdete 100 % položek opravdu skladem

Česká firma
s heslem: Náš zákazník, náš pán

Nákup od výrobce
s produkty, které nikdo jiný nenabízí

Vrácení zboží
s prodlouženou možností ve 30denní lhůtě

Copyright © 2016-2024 zako-import.cz. Všechna práva vyhrazena.