Jak můžu reklamovat zboží?



TOPlist




Jak můžu reklamovat zboží?

Zboží můžete jednoduše reklamovat pomocí našeho formuláře. Po vyplnění získáte Reklamační číslo. To pak spolu se zbožím pošlete na naší adresu, bez tohoto čísla nemůže být reklamace identifikována a nemusí být v čas vyřízena.

Postup reklamace

  • Vyplňte níže uvedený formulář
  • Zboží připravte a bezpečně zabalte
  • Připište reklamační číslo, která získáte po vyplnění formuláře. 
  • Předejte zboží přepravní společnosti a odešlete na adresu:

    ZaKo import s.r.o.
    Masarykova třída 2481/59
    415 01 Teplice
Reklamační online formulář

Adresa pro doručení



Reklamovaný produkt




Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.



Copyright © 2015 - 2016 ZaKo import s.r.o. Všechna práva vyhrazena.